info@kartatatrzanska.pl

+48 882 004 724

+18 521 38 30

Logowanie / Rejestracja

f
Karta Tatrzańska

Karta tatrzańska

Atrakcje ⁄ Usługi

  • Wypromuj swoją usługę/firmę za pośrednictwem kilkuset obiektów noclegowych, które już posiadają Kartę Tatrzańską!
  • Korzystaj z darmowej reklamy swoich usług przy użyciu dziesiątek tysięcy folderów, które trafiają do rąk gości obiektów wypoczynkowych, jak i za pomocą naszej strony internetowej!
  • Stań się rozpoznawalną marką dzięki ogólnodostępności Karty Tatrzańskiej korzystają jednocześnie z naszego autorskiego logo!
  • Jako właściciel Karty Tatrzańskiej nie pobierzemy od Ciebie żadnej opłaty za przyłączenie się do naszego programu promocyjnego!
  • Przyłącz się do nas oferując jedynie rabat na swoje usługi!

 

 

Najczęściej zadawane pytania

 

 

1. Kto może zostać Partnerem programu Karta Tatrzańska?

Partnerem Karty Tatrzańskiej może zostać każdy podmiot w regionie Podhala, Spiszu i Orawy, świadczący usługi atrakcyjne dla turystów – mogą to być mi.in. karczmy, restauracje, puby, bary, obiekty kulturalne, obiekty rozrywkowe, parki wodne, termy, ośrodki rekreacyjne i sportowe, wyciągi narciarskie, wypożyczalnie sprzętu sportowego, obiekty handlowe, salony urody, usługi transportowe i wiele innych. Jesteśmy otwarci na propozycje współpracy.

 

2. Co daje mi uczestnictwo w programie?

Uczestnictwo w programie to przede wszystkim:

  • szeroka promocja Państwa usług / produktów wśród gości kilkuset obiektów noclegowych, które już posiadają Kartę Tatrzańską (ich baza stale rośnie),
  • promocja na stronie www.kartatatrzańska.pl oraz w innych serwisach Grupy Primo Nieruchomości,
  • darmowa reklama przy użyciu dziesiątek tysięcy ulotek, plakatów i folderów informacyjnych,
  • promocja regionu Podhala,
  • możliwość korzystania z autorskiego logo Karty Tatrzańskiej,
  • pakiet materiałów graficznych do dowolnego wykorzystania w internecie, do umieszczenia na Państwa stronie, bądź wydruku – do pobrania w zakładce: www.kartatatrzanska.pl/pliki-do-pobrania.

 

3. Jakiego rabatu muszę udzielić turystom, aby uczestniczyć w programie?

Rabat ustalany jest indywidualnie – może to być np. % zniżka na usługi, gratisowe wejście do obiektu przy zakupie innego biletu, wydłużenie czasu korzystania z usługi, dodatkowy posiłek, itp..

 

4. Na jakiej podstawie mogę udzielić rabatu turystom?

Podstawą do udzielenia rabatu turystom jest okazanie aktywnej Karty Tatrzańskiej przed skorzystaniem z usług Partnera.

 

5. Jak turyści dowiedzą się o moim uczestnictwie w programie rabatowym?

Usługi / produkty Partnera promowane są za pomocą:

  • strony internetowej Karty Tatrzańskiej – silne pozycjonowanie w wyszukiwarce Google, skuteczne kampanie Adwords,
  • portali społecznościowych Facebook i Instagram,
  • dziesiątek tysięcy ulotek, plakatów i folderów informacyjnych dostępnych w obiektach noclegowych,
  • promocja regionu Podhala,
  • bezpłatnych grafik Karty Tatrzańskiej, które można umieścić na swoich stronach internetowych i materiałach marketingowych,
  • naklejek na witryny (opcjonalnie).

 

5. Czy przed przystąpieniem do programu rabatowego muszę podpisać umowę / uiścić jakąś opłatę?

Współpraca jest BEZPŁATNA, ale wiąże się z podpisaniem umowy. W celu omówienia szczegółowych warunków przystąpienia do programy, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

 

 

Kontakt


 

*Imię i Nazwisko

*Adres email

*Telefon kontaktowy

Treść wiadomości

* - pola wymagane