info@kartatatrzanska.pl

+48 882 004 724

+18 521 38 30

Logowanie / Rejestracja

f
Karta Tatrzańska

Karta tatrzańska

1. Co to jest Karta Tatrzańska?

Karta Tatrzańska to program rabatowy uprawniający turystów do licznych zniżek u Partnerów Karty w regionie Podhala, min. w termach, restauracjach i innych atrakcjach turystycznych (wszystkie zniżki opisane są na stronie www.kartatarzańska.pl/atrakcje).

 

2. Gdzie i jak mogę zdobyć Kartę Tatrzańską?

Kartę Tatrzańską otrzymują BEZPŁATNIE wszyscy Goście obiektów noclegowych uczestniczących w programie rabatowym (pełna lista obiektów do sprawdzenia pod adresem www.kartatatrzanska.pl/obiekty-noclegowe). Właściciel obiektu noclegowego (lub osoba przez niego uprawniona) zobowiązany jest przekazać Gościom Kartę w dniu przyjazdu. Może z tego tytułu pobierać kaucję zwrotną na wypadek jej utraty lub zniszczenia. Wysokość kaucji ustalana jest indywidualnie przez obiekt noclegowy.

 

3. Gdzie mogę sprawdzić aktualne zniżki?

Wszystkie aktualne zniżki dostępne są na stronie www.kartatarzańska.pl/atrakcje. Dodatkowo obiekty noclegowe dysponują ulotkami informacyjnymi w języku polskim i angielskim.

 

4. Czy ponoszę jakieś koszty korzystając z karty?

Korzystanie z Karty jest BEZPŁATNE. Obiekt noclegowy, w którym Gość otrzymuje Kartę, ma prawo pobrać kaucję zwrotną na wypadek jej utraty lub zniszczenia. Wysokość kaucji ustalana jest indywidualnie przez obiekt noclegowy. Kaucja zwracana jest w dniu oddania Karty właścicielowi obiektu noclegowego lub osobie przez niego upoważnionej.

 

5. Czy karta jest imienna?

Karta nie jest imienna.

 

6. Czy jedna Karta Tatrzańska może być używana przez kilka osób?

Jedna karta uprawnia do skorzystania ze zniżek u Partnerów przez maksymalnie 5 osób. Obiekt noclegowy jest zobowiązany przekazać Gościom odpowiednią liczbę Kart.

 

7. Czy muszę rejestrować gdzieś Kartę przed pierwszym użyciem?

Karty nie trzeba rejestrować przed pierwszym użyciem – jest aktywna od chwili jej otrzymania w obiekcie noclegowym. Karta traci ważność w dniu zakończenia pobytu.

 

8. Jak skorzystać ze zniżki?

Kartę należy okazać Partnerowi przed skorzystaniem z atrakcji turystycznej – tj. w chwili zakupu biletu wstępu, czy złożenia zamówienia w restauracji, itp..

 

9. Czy mogę skorzystać z rabatu nie mając przy sobie karty?

Ze zniżki nie można skorzystać bez okazania Karty.

 

10. Do kiedy mogę korzystać z karty?

Korzystanie z Karty możliwe jest w czasie trwania pobytu w obiekcie noclegowym, który wydał Kartę do użytku.

 

11. Czy mogę kupić kartę, nie będąc gościem obiektu noclegowego uczestniczącego w programie?

Karty nie można kupić. Otrzymują ją wyłącznie Goście obiektów noclegowych, które uczestniczą w programie rabatowym.

 

12. Jak mogę sprawdzić czy dany obiekt lub atrakcja uczestniczy w programie rabatowym?

Pełna lista obiektów dostępna jest na stronie karta www.kartatatrzanska.pl/obiekty-noclegowe. Jeśli na liście brakuje obiektu noclegowego, w którym chciałbyś spędzić urlop – poinformuj nas. Postaramy się to zmienić.

Lista atrakcji dostępna jest pod adresem www.kartatarzańska.pl/atrakcje. Obiekty noclegowe dysponują ponadto ulotkami informacyjnymi w języku polskim i angielskim.

 

13. Co mam zrobić, gdy spotkam się z odmową korzystania z karty?

Jeśli spotkasz się z odmową udzielenia zniżki ze strony Partnera – niezwłocznie nas o tym poinformuj. Dowiemy się dlaczego tak się stało i jak najszybciej zareagujemy.

 

14. Zgubiłem kartę, co robić?

Obiekt noclegowy ma prawo pobrać kaucję w momencie wydania Karty Gościowi. W przypadku jej zgubienia kaucja nie podlega zwrotowi. Obiekt może udostępnić kolejną Kartę na pierwotnych zasadach.

 

15. Czy z rabatów w jednej atrakcji można skorzystać wielokrotnie w ramach jednego pobytu?

Gość ma prawo wielokrotnie korzystać ze zniżek u jednego Partnera podczas swojego pobytu.