info@kartatatrzanska.pl

+48 882 004 724

+18 521 38 30

Logowanie / Rejestracja

f
Karta Tatrzańska

Karta tatrzańska

FAQ najczęściej zadawane pytania

Obiekty noclegowe

  • Podnieś prestiż i renomę swojego obiektu dołączając do kilkuset obiektów noclegowych, które już zostały objęte programem partnerskim Karty Tatrzańskiej!
  • Dzięki posiadaniu Karty Tatrzańskiej zwielokrotnij zainteresowanie i obłożenie obiektu noclegowego!
  • Bądź konkurencyjny oferując swoim gościom wspaniały wypoczynek z dodatkową możliwością korzystania z wielu atrakcji turystycznych w niższej cenie!
  • Jako nasz Partner promuj swój obiekt za pośrednictwem naszej strony internetowej!
  • Wyróżnij swoją jakość obsługi klienta korzystając z naszego autorskiego logo Karty Tatrzańskiej

 

 

Najczęściej zadawane pytania

 

 

1. Co to jest Karta Tatrzańska?

Karta Tatrzańska to partnerski program rabatowy uprawniający turystów do licznych zniżek i rabatów u Partnerów Karty w regionie Podhala, min. w termach, restauracjach i innych atrakcjach turystycznych (wszystkie zniżki opisane są na stronie www.kartatarzańska.pl/atrakcje).

 

2. Jak przystąpić do programu?

Jeśli chcieliby Państwo rozpocząć z nami współpracę, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Obiekty noclegowe z regionu Podhala, Spiszu i Orawy, które nie uczestniczyły jeszcze w naszym programie rabatowym mogą wypróbować Kartę BRZPŁATNIE, bez podpisywania umowy. Okres próbny trwa do końca lutego 2018. Po tym czasie zdecydują Państwo, czy chcą przedłużyć z nami współpracę.

 

4. Czy muszę opłacać abonament?

Obiekty noclegowe z regionu Podhala, Spiszu i Orawy, które nie uczestniczyły jeszcze w naszym programie rabatowym mogą wypróbować Kartę BRZPŁATNIE do końca lutego 2018. Po okresie próbnym zdecydują Państwo, czy nadal chcą z nami współpracować. Przedłużenie współpracy wiąże się z podpisaniem umowy oraz opłacaniem abonamentu – jego wysokość uzależniona jest od ilości kart udostępnionych do Państwa dyspozycji.

 

5. Ile kosztuje abonament i jak długo jest ważny?

Abonament ważny jest przez rok. Jego wysokość uzależniona jest od ilości kart oddanych do Państwa dyspozycji. Jeśli chcieliby Państwo uzyskać szczegółowe informacje – prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

6. Jakie korzyści płyną z uczestnictwa w programie?

Uczestnictwo w programie to przede wszystkim:

  • podniesienie prestiżu i renomy Państwa obiektu, poprzez możliwość zagwarantowania gościom atrakcyjnego wypoczynku i umożliwienie korzystania z licznych rabatów na Podhalu,
  • zwiększenie konkurencyjności na tle innych obiektów noclegowych,
  • popularyzacja i kreowanie pozytywnego wizerunku regionu Podhala,
  • większa liczba turystów, korzystających z Państwa usług,
  • promocja Państwa obiektu na naszej stronie internetowej.

 

7. Jaką liczbę kart będę mieć do dyspozycji?

Liczba kart uzależniona jest od ilości miejsc noclegowych w Państwa obiekcie. Jedna Karta uprawnia do zniżek maksymalnie 5 osób.

 

8. Kiedy i na jakich zasadach mogę przekazać Gościom kartę do użytku?

Kartę należy udostępnić Gościom w dniu ich przyjazdu i odebrać w dniu zakończenia pobytu. Polecamy pobierać kaucję zabezpieczającą na wypadek utraty lub zniszczenia Karty. Wysokość kaucji mogą ustalić Państwo indywidualnie.

Przekazując kartę do dyspozycji Gości należy spisać jej indywidualny numer – wówczas w przypadku jej utraty lub zniszczenia będziemy mogli ją dezaktywować.

 

9. Czy muszę aktywować Karty przed pierwszym użyciem?

Karty, które Państwo od nas otrzymują, są już aktywne i gotowe do użytku.

 

10. Co zrobić gdy karta nie jest aktywna?

Jeśli okaże się, że któraś z kart nie jest aktywna – prosimy o niezwłoczny kontakt oraz podanie jej indywidualnego numeru. Jej funkcjonalność zostanie przywrócona do 12 godzin.

 

11. Czy uczestnictwo w programie rabatowym wymaga specjalnego systemu lub dodatkowego urządzenia?

Uczestnictwo w programie nie wymaga posiadania dodatkowego urządzenia, ani korzystania ze specjalnego systemu. W chwili rozpoczęcia współpracy otrzymają Państwo jedynie swój indywidualny login identyfikujący obiekt w naszym systemie.

 

12. Gość zgubił lub zniszczył kartę, co robić?

Polecamy pobierać kaucję zabezpieczającą na wypadek utraty lub zniszczenia Karty. Wysokość kaucji mogą ustalić Państwo indywidualnie.

Przekazując kartę do dyspozycji Gości należy spisać jej indywidualny numer – wówczas w przypadku jej utraty lub zniszczenia będziemy mogli ją dezaktywować.

Jeśli chcieliby Państwo dokupić nową Kartę – prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

13. Jak turyści dowiedzą się o moim uczestnictwie w programie rabatowym?

Państwa obiekt będzie promowany naszej stronie internetowej www.kartatatrzanska.pl. Dodatkowo udostępniamy pakiet materiałów graficznych do dowolnego wykorzystania w internecie, do umieszczenia na Państwa stronie, bądź wydruku – do pobrania w zakładce: www.kartatatrzanska.pl/pliki-do-pobrania.

 

 

 

Kontakt


 

*Imię i Nazwisko

*Adres email

*Telefon kontaktowy

Treść wiadomości

* - pola wymagane