Dla atrakcji

Jeśli chcesz, aby Twoja atrakcja znalazła się w Programie Rabatowym Karta Tatrzańska, nie zwlekaj i odezwij się do nas już dziś!

  • Wypromuj swoją usługę/firmę za pośrednictwem ponad 1000 obiektów noclegowych, które już posiadają Kartę Tatrzańską!
  • Korzystaj z reklamy swoich usług na naszej stronie internetowej, w mediach społecznościowych Karty oraz w serwisach Grupy Primo Nieruchomości i Tatra Premium Sp. z o.o.!
  • Bądź obecny w naszej aplikacji mobilnej – korzystaj z dodatkowych kanałów promocji i sprzedaży!
  • Stań się rozpoznawalną marką dzięki dużej dostępności Karty Tatrzańskiej!
  • Korzystaj z bezpłatnych materiałów graficznych informujących o Twoim uczestnictwie w Programie
  • Wykreuj pozytywny wizerunek Twojej firmy, będąc częścią wspólnej inicjatywy, jednoczącej Podhale i popularyzującej region!
  • Zwielokrotnij zainteresowanie Twoimi usługami!
  • Przyciągaj nowych klientów! Zarabiaj więcej!
  • Przystąp do programu, który nieustannie się rozwija!

Kto może zostać Partnerem programu Karta Tatrzańska?

Partnerem Karty Tatrzańskiej może zostać każdy Podmiot w regionie Podhala, Spiszu i Orawy, świadczący usługi atrakcyjne dla turystów – mogą to być m.in. karczmy, restauracje, puby, bary, obiekty kulturalne, obiekty rozrywkowe, parki wodne, termy, ośrodki rekreacyjne i sportowe, wyciągi narciarskie, wypożyczalnie sprzętu sportowego, obiekty handlowe, salony urody, usługi transportowe i wiele innych. Jesteśmy otwarci na propozycje współpracy!

Jakiego rabatu należy udzielić turystom, aby uczestniczyć w programie?

Rabat ustalany jest indywidualnie – może to być np. procentowa zniżka na produkty lub usługi, gratisowe wejście do obiektu przy zakupie innego biletu, wydłużenie czasu korzystania z usługi, dodatkowy posiłek, itp. .

Partnerze - aplikacja mobilna to przyszłość!

  • Nowoczesne narzędzie promocyjne – na bieżąco aktualizowane i dostosowywane do potrzeb klientów ( nawet 90% użytkowników smartfonów szuka informacji o lokalnych usługach i produktach za pomocą telefonu).
  • Kolejny kanał sprzedaży – większe zyski i nowi klienci (liczba smartfonów gwałtownie wzrasta, 64% użytkowników nie wychodzi bez nich z domu, dla 78% użytkowników smartfony są najważniejszym narzędziem zakupowym).
  • Push Notification – jedna z najważniejszych zalet aplikacji, dająca możliwość wysyłania wiadomości tekstowych do wszystkich smartfonów, na których aplikacja została zainstalowana (90 % użytkowników smartfonów zwraca uwagę na reklamy pojawiające się na telefonie).
  • GeoKupony – funkcja wysyłająca automatyczne wiadomości do klientów znajdujących się w określonej odległości od Twojego obiektu np. „Witaj! jesteś tylko 1000 metrów od……. Wstąp do nas, a z aplikacją otrzymasz aż 20% zniżki!”
  • Zadowolenie użytkowników, korzystających z czytelnej i łatwej w użyciu aplikacji, która poprowadzi ich z obiektu noclegowego wprost do Twojej atrakcji.
  • Dynamiczne oferty rabatowe dla klientów – przyciągaj klientów do swojego obiektu, wtedy, kiedy naprawdę tego potrzebujesz, dawaj oferty specjalne i maksymalnie skróć drogę klienta do Twojego obiektu.
 
 
 
 
 
Po kliknięciu rozpocznie się automatyczne pobieranie materiałów.
Po ich ściągnięciu należy kliknąć na folder prawym przyciskiem i myszy i wybrać opcję Wyodrębnij wszystkie...
Aby pobrać grafikę, należy kliknąć na nią prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję Zapisz obraz jako... 
 
 
 
 
Karta Tatrzańska - logotyp Karta Tatrzańska - logotyp biały
 


Karta Tatrzańska - logotypKarta Tatrzańska - logotyp biały

 

Nasi partnerzy